Воронівецька загально-освітня школа І-ІІІ ступенів
2014 р.
Воронівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області
30631 с. Воронівці, вулиця Радянська 5-А, Теофіпольський район, Хмельницька область
Рік заснування школи 1987
Засновником є Воронівецька сільська рада
Всіх педпрацівників – 21
Вища категорія – 8
І категорія – 6
ІІ категорія – 2
Спеціаліст – 3
9-й оклад – 3
Старший вчитель – 1
Директор школи – Іванчук Галина Олександрівна – вчитель вищої кваліфікаційної категорії
![]() |
Пріоритетні напрямки розвитку школи.
- Формування всебічно розвиненої особистості, яка має не тільки високий рівень знань, а й високий творчого, морального, фізичного розвитку та здоровя.
- Активізація і розвиток творчого потенціалу вчителів, формування в них здатності до самоаналізу результатів, вміння використовувати раціональні прийоми і педагогічні технології покликані зберігати фізичне і психічне здоровя учнів.
- Створення умов для особистісно-зорієнтованого виховання в навчально-виховному процесі.
- Вироблення в молоді усвідомлення громадської позиції, відповідальності за свої дії
- Вироблення навичок здорового способу життя.
Результативність роботи
Олімпіади – 7 призерів районних олімпіад;
МАН – 1 призер ІІ етапу;
Вчитель року – 1 учасник;
Хмельниччина на шляхах реформування – 3 учасники;
Україна
Відділ освіти, молоді та спорту Теофіпольської районної державної адміністрації Хмельницької області
Воронівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
2014 р.
Воронівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області
30631 с. Воронівці, вулиця Радянська 5-А, Теофіпольський район, Хмельницька область
Рік заснування школи 1987
Засновником є Воронівецька сільська рада
Всіх педпрацівників – 21
Вища категорія – 8
І категорія – 6
ІІ категорія – 2
Спеціаліст – 3
9-й оклад – 3
Старший вчитель – 1
Директор школи – Іванчук Галина Олександрівна – вчитель вищої кваліфікаційної категорії
![]() |
Пріоритетні напрямки розвитку школи.
- Формування всебічно розвиненої особистості, яка має не тільки високий рівень знань, а й високий творчого, морального, фізичного розвитку та здоровя.
- Активізація і розвиток творчого потенціалу вчителів, формування в них здатності до самоаналізу результатів, вміння використовувати раціональні прийоми і педагогічні технології покликані зберігати фізичне і психічне здоровя учнів.
- Створення умов для особистісно-зорієнтованого виховання в навчально-виховному процесі.
- Вироблення в молоді усвідомлення громадської позиції, відповідальності за свої дії
- Вироблення навичок здорового способу життя.
Результативність роботи
Олімпіади – 7 призерів районних олімпіад;
МАН – 1 призер ІІ етапу;
Вчитель року – 1 учасник;
Хмельниччина на шляхах реформування – 3 учасники;
![]() |